Ååå så kom regnet så då vart det......

Nää nu måste jag bara få vara lite negga idag....Så vacker och vitt det var i morse stora härliga snöflingor, vitt på träden och marken....

Åååå nu då tråååååååååååkigt!
Regn hmmm mörkt blött och inget gå ut och mys läge alls!

Ja ja då får man väl göra det bästa av situtationen, precis vad man har ljus till!!!
Så inne är det ju hur mysigt som helst!!

Ljusstakar i fönstren, stjärnor osv.....Har till och med knopat ihop två julgrupper med blommor idag.
En ska jag ta med mig på glögg mingel på lördag.....en tänker jag behålla själv....inte vanligt.

Hoppas du blir sugen och göra en du också, plantagen har det mesta till en lagom slant!

Lite tips:
     

      

Använd gärna batteridrivet ljus, vanliga ljus värmer växterna för mycket!

Fler grupper ett få "fiffiga ideer från"

 

  


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Hejsan,
Kan tänka mig du blev besviken när dessa vackra snöflingor regnade bort.
Här sitter jag och längtar varje dag...men inte en endaste snöflinga kommer ;-)
Vilka fina julgrupper du gjort och med så fina tips.
Ha det så gott.
Kram

2007-12-05 @ 22:59:44
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0