Färg på en gammal eka

Nej nu mina kära vänner är det dags för "ett försök att göra det bästa av en lagom medelålders lagom mullig kvinna*

Men ni vet väl hur läget är med mig
 
I´M NOT OVERWEIGHTED I´M UNDER TALL
*sorry Gustaf det är dina ord*

Så här kommer listan för de närmaste timmarna

image289


Färga brynen
raka mig här och där *asg*
Hoppa i badet
Fixa fötter och händer
laga en lättare lunch
fixa barret och facet
sen iväg till vänner för ett "förglas"

Kl 18.00 inskrivning Falu Fängelse hihihi

Ha nu en underbara lördag alla raringar ute där i cybervälden!!



*zzzzzzzzzzzzzzooooom* Nu smurfar(inte surfar)  jag vidare!!!

Kommentarer
Postat av: cirri

Tjabba sissen! Hoppas ni får riktigt trevligt ikväll! Kanske syns vi senare....karaoke??? vem vet! Kram kram

2007-11-10 @ 14:58:01

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0