FF = fredagsfräkis hihihihi

En uppgiven man sade:
-Man skulle ha varit dammsugare. Då hade man blivit tagen på slangen, fått påsen tömd och blivit utlånad till grannkärringen.

image393 


Frun ställer sej naken fram för den stora sovrumsspegeln
-Älskling, säjer hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln här. Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer, jag har feta ben och armarna är sladdriga.
Hon vänder sej till sin man och säjer:
-Säg nåt positivt så jag mår bättre Han tänker allvarligt en stund och
  så säger han
-Det är i alla fall inget fel på din syn   
  image394

 
Det sägs att kondomer ger säker sex. Det stämmer inte.....
Nu har jag gått med samma kondom i 14 dagar och har fortfarande inte fått sex.

image395

Kommentarer
Postat av: Första Dottern

Jahaaaa då kära moder, du är allt roooolig du.

Lite fräckt, lite galet, liiiite naket. SOFI. Nu i din närmsta mataffär. Olämpligt för barn under 15 år.

=D

Ps. Kolla mina händer, på bloggen alltså. Fast det inte är mina händer... HEEE! Bye!

2007-11-23 @ 15:31:18
URL: http://jagarviktig.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0