Mörkt och kallt

Har precis stigit upp och tittat ut, känns inte så där jätte lockande att gå till jobbet efter 5 lediga dagar, sköna dagar.

Men men, det är bara att ta tjuren vid hornen och ge sig iväg. Man måste ha en positiv inställning annars funkar inget, så

Kul, idag får jag träffa alla mina goa arbetskamrater!

Hoppas det har hänt mycket på jobbet!

Hur ska man få en fredag "brada" om man inte jobbar?

Nu är det dags att gå ut i den sköna morgonluften!

Idag kan jag mysa på jobbet, tänder ett värmeljus och gör en mjukstart!

Efter det ett möte med grabbsen, de är alltid positiva!

Nej nu ska jag slänga i mig lite frukost och iväg moooot jobbet med ett leende på läpparna.

Ha en bra måndag
Måndagskramen

image223

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Underbart foto får jag säja.. Frost är så ljuvligt vackert. Tror du fick en helt enorm dag denna dag.. du som peppade dig själv så och bloggade dessutom innan jobbet..
Får man fråga var din arbetsdag består av...
Ha de fint du o tjingeling

2007-11-05 @ 18:53:33
URL: http://kafferasten.blogg.se

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0