Nyfrissad!

Härlig förmiddag!!

Frissan i två timmar, passade även på att shoppa lite när jag ändå var på "stan".

Vet ju att färgen kallas sista chansen hahahaha, men men jag gillar lila hur ung eller gammal jag blir/är...
OBS!! Slinga inte hela håret!!


Fixade nya goggles för någon vecka sedan, mörka lite bredare bågar och lite metalic lila runt glasen...funkar fint!

 (nästan fast tvärs om, lila fram och svarta på sidorna) modellen är iaf rätt likt =)

Men jag tänkte att skulle man inte ha något som matchar i håret, så sagt och gjort nu finns det både mörka, nästan svarta slingor och så en slinga som är läcker lila!

Lovar att ta några foton på lördag, när jag försökt att göra det bästa för att staijla mig själv *asg*

Som jag brukar skrocka................lite färg på en gammal eka, kan aldrig bli sämre hö hö hö (kärring skämt)



Så titta gärna förbi senare eller i slutet av veckan, man vet aldrig när det kommer ett foto här, men ni har ju världens snyggaste foto HAHAHAHAHA,,,på bloggens startsida.....HEMSKT!!!! Så vad som helst som levereras senare är bättre!!!

Men vaffö ska man alltid visa sig från den bästa sidan...Man  har ju den förmånen när man inte är en bevakad person (kändis typ) att man inte alltid behöver vara i topp skick/form.

Som en jobbar kompis som träffade mig på krogen sa....(lite rund under foten)
 - Men Sophiiiiiiieee varför är du inte så här snygg på jobbet hahahaha....Hon har aldrig märkt om jag bjudit till för utgång om jag bjöd till varje dag på jobbet....eller hur???
image273

Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0