Puh!

Vilken dag!!!

Nu är allt lugnt i mitt hus igen och jag har klarat av ännu en födelsdag,
med det vanliga kaffe, kakor å tåårta!!
Vilken tårta!! Mmmmmm god med frukt och vit choklad över hela *slickar mig om läpparna*
Min yngsta tack tack tack, du är oootrolig duktig på tårtor!!

Sen kom äldsta från Linköping och bara plingade på hur chockad vart inte jag :-O

Känns som man fyllde jämt, vilken uppståndelse, men ska jag erkänna...
så gillar jag att vara i medelpunkten en dag om året :-P

Mitt nya pannband cooooooooooooooooool


Tack alla för mina vackra presenter!!!

Kommentarer
Postat av: Pannika

Faaan, GRATTIS..ba´..... Du verkar ha haft en sån där "bra-dag"...med trevli´t besök och kaffe och tårta....hmm.... Själv ligger jag i startgroparna för julen. Detta då det i morse låg en jävla massa vitt på backen, vilket resulterade i att den lilla sonen sa; MAMMA, NU ÄR DET JUL !!!! SUCK !!!!
Kram !

2007-11-03 @ 15:15:05

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0