Stolt "syrra"

Men ooooootroligt du gjorde det för sjunde gången i rad!!!
SJU VECKOR PÅ TOPPEN!!! *wooow*

Före Bling



Med bling! *fniss*
image434


Så håll i nu bara 3 "more weeks to go"!!

Ett liv
Lyssna


Dalatoppen lyssna gärna
och rösta på måndag!


Det är ju bara så, brollan din låt är bäst!!!

Min hyllning till dig...

Han e på G, släng dig i väggen Pling
hahahahaha!



En stjärna på uppgång!
Inga stjärnfall här inte!

image437

PS....shhhhhhh....hörde något i förbifarten,, var det Mariannes??? *blink* DS

Kommentarer
Postat av: Peter

Nja, eller jo. Men Zkrovet ska spela på Olearys 15-16 feb. Mariannes är inte klart. Vi får se. Nu i december kan jag iallafall säga att min nya låt som Micke också sjunger(alltid Micke ha ha!) är klar.. Marianne records i Skara är lite nyfikna och har vi en jäkla tur så nappar dom på att göra en singel om dom gillar den nya. . Synd på bilden du hade nu igen,men men... Du har ju nästan blossat upp som min bästa marknadsförare så du får väl göra lite som du vill antar jag ha ha!Kramar

2007-12-01 @ 13:28:38

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0