Aaaaaaaa nu är det "BRADAN"




Vilken vecka mycket nu!!  *puh*


Men idag är det bra dan som vi säger på jobbet,,,alla glada,,leer....visar tummen upp,,,berättar om planer..



Idag är det ju bara KUL att gå till jobbet!!




Min helg är mer än bara bra dan, Ikväll är vi bjudna till goa vänner de har en slogbod med grillplats...............
DET BLIR WOOK vad sägs om det?

Imorgon pyssla hemma på dagen sen blir det O´learys där min "plast brolla" ska spela i det nya bandet Zkrovet...Äta go mat, dricka go dryck och bara UMGÅS med alla gooooa vänner

Söndag troligen lite tung i huvudet men det botar jag med ett par timmar med lånad 6 månaders bäbis,,,Jaaaa änteligen ska jag och Kim vara själva...Resten av gänget skickar jag på Råttatouille
image21

TREVLIG HELG

Kommentarer
Postat av: Miss Money Pennie

Synd att lördagen krockar med Oktoberfesten i den underbara staden Borlänge... =) Hade gärna hängt med annars!

2007-10-05 @ 10:37:00
Postat av: Elie

haha, fattade först inte vad du menade med "bra dan" när du kommenterade mitt morgon inlägg, men nu fattar jag, och javisst är det BRA DAN, absolut! ;)
Trevlig helg!

2007-10-05 @ 13:41:20
URL: http://pulvermoset.blogg.se
Postat av: miapia

Låter som en helskön helg :-) Hade gärna varit me ut på krogen en sväng...var länge sen vi svirade våra lurviga ihop...hehe. Vad är det för bäbis du ska gulla med då? *avis* Ha en toppenbra helg och ta några bira för mig me *L* Kram Mia!

2007-10-05 @ 19:05:57
URL: http://nogg.se/miapia

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0