Älskar....


image20


Er oerhört mycket!!



 
  • Kroppen värker när jag tänker på er..
  • Vad har jag gjort som förtjänar er
  • Ni har givit mig så mycket glädje
  • Hur kan ni vara så underbara

    MINA DÖTTRAR *wooow* vad ni gör mig lycklig!!




Stina min äldsta kolla bara länken här nere till vänster jagarviktig.blogg.se, även resan till Paris överraskade hon mig med...BRUDAR VI ÅKER TILL VÅREN ELLER HUR`????

Sanna min underbara yngsta dotter som alltid kommer med små goa jag älskar dig lite här och lite sms och lite mest överallt....go gumma!!




TACK ATT NI FINNS I MITT LIV!

image20


Kommentarer
Postat av: Första dottern

Nja, jag får väl ta tillfället i akt och säga: tack för att du finns i mitt liv tillbaka.
Annars hade det varit klurigt!
Puss

2007-10-04 @ 09:56:31
Postat av: Dum-per

*snörvel*...*host host*....Ta hand om dem....Tack för priserna!*haha*

2007-10-04 @ 21:58:16

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0