Började dagen med Lisbeth Sahlander

och en promenad på 50 minuter med en spännande bok i örat.....

Jag säger bara Lisbeth Sahlander

Säger det dig något?????

Inte.....

En till ledtråd

Män som hatar Kvinnor

Nu då ?????

jasså fortfarande inte??

sista ledtråden

Stieg Larsson då???

image90

Ja ja kom till sak..............HAR DU INTE LÄST DEN,,gör det!
(alla tre ska visst var lika bra)


http://www.stieglarsson.se/


Tror du jag ville gå in när jag kom till jobbet...nähä men var tvungen, så nu har jag jobbat en hel dag och ääänteligen FRE DA!!

TREVLIG HELG!!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Dum-per

Läsbar även för en "totaltointresseradavböckeromdetintehandlaromhunddressyrellerliknande"?

2007-10-26 @ 19:42:11

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0