Kort vecka :-D

Hur härligt känns det inte när man tagit några lediga dagar.
Imorgon är det som fredag för mig, det vi som ni vet kallar BRADAN på jobbet.



Kommer att gå med lätta steg mot jobbet imorgon, troligen med
 andra boken av Stieg Larsson i öronen - Flickan som lekte med elden.

Första avverkad tillsammans med några mils prommenad. 

och ändå en Stickan L bok kvar



Tyvärr så har Stieg Larsson gått ur tiden, alldeles för tidigt, jag har mer än gärna fortsatt med fler böcker av honom.

                             





Måste IGEN rekommendra ljudbok! Hur härligt är det inte med en karl med sig på promenad i  höstmörkret (finns även kvinnliga uppläsare), jag har Reine Brynolfsson med mig, han ryms i en mp3 spelare i fickan. De bästa av allt - Han vet inte själv att han följer mig till och från jobbet, så inga protester där inte *ler lurigt*

CS


Kommentarer
Postat av: Första Dottern

Jag tror att ljudbok är något för de som vanlgitvis inte läser böcker alls.

Typ, kanske, eller i alla fall för mig.

PUSS!

2007-10-30 @ 18:50:35
URL: http://jagarviktig.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0