Lyssna ..................



När vi ändå är inne på ljudböcker så kan jag väl få fortsätta....
~lovar lovar ska inte tjata ut er med det ~

Men jag kan inte låta bli att lägga mina omdömmen här, i form av ex antal tummar!


Så i mitt förra inlägg så rekommenderade jag Stieg Larssons triologi


Här kommer nästa serie med bra och mindre bra av Liza Marklund
Gömda, Asyl och Mias hemlighet.


en elog till Katarina Ewerlöf som har en skön röst att lyssna på

Paradiset, Prime Time


En till av mina favoriter Kajsa Ingemarsson

Små citroner gula, På det fjärde ska det ske, Lyckans hjul


hon läser själv sina böcker

Sen har vi Lena Einhorns självbiografi (Jude i ett Nazi Tyskland)

Ninas resa


Några till har jag hunnit med:
Karin Alvteger - Skam
Helena von Zweigbergk - Fly för livet
Anne Holt - Bortom Sanningen
Håkan Nesser - två stycken (inte riktigt min smak)
P-O Engqvist - Boken om Banche och Marie (för tung för mig)
Viveca Lärn - Kvinnan som var en fyr (den var mer i min smak)

Flera kommer det att bli jag är såld!!!

Så än en gång testa en ljudbok!!

image141



Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0