Morgon humor

Stackars snoppen

Gurkan, Bananen och snoppen pratade om hur besvärligt de hade det.
Gurkan:
- De skär mig i bitar och äter upp mig!
Bananen:
- Mig klär de av naken och äter upp!
Snoppen:
- Ni har det bra ni! Mig väcker de mitt i natten, drar en påse över mitt huvud och skakar mig fram och tillbaka tills jag mår illa och spyr!

Norsk skoj

- Varför har du rakat dig i nacken?
- Hoppsan, jag har visst satt skjortan bak och fram!



Tre norrmän var ute och gick när de stötte på ett spår.
- Jag tror det är ett harspår, sa den förste.
- Jag tror det är ett älgspår, sa den andre.
Den tredje han inte säga något innan de blev överkörda av tåget.



Polisen till norrmannen:
- Varför åkte du runt i rondellen så många varv?
- Min blinkers hakade upp sig.

Hoppas ni drar lite på "smilebanden" innan ni skall iväg och fixa dagens sysslor!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Jag

Dikter?

2007-11-01 @ 09:36:24

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0