Igår värsta partyprinsessa....

I dag *suck* behöver jag säga mer?
Lovar lovar skall berätta mer när inte ögonen blöder, magen kurrar ååå jag vill bara Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzova!

Jag kan iaf förhandsberätta ...Tur att det är höst och att det inte ljusnar förren rätt sent, det var ivarjefall mörkt imorse kl 4 när jag med hastiga steg skyndade hemåt.
En förhands titt på färdvägen (bomade lite hamnade i............... http://www.youtube.com/watch?v=Y02Vl2Frb9Y

Vi hörs i mörrn!


"Some guys feel the need to love a thousand
different woman,

but a Real Man knows how to love one woman, a thousand
different ways"


Kommentarer
Postat av: dum-per

Kan det ha varit du som irrade in i mitt vardagsrum i natt? Hon var iaf häxlik....med betoning på lik.

2007-09-29 @ 11:12:23
URL: http://dumper.blogg.se
Postat av: Miss Money Pennie

Märkte att du hade haft kul på krogen... =) såg det innan jag lättade.... Tycker om dig fast du ringde 03,30...

2007-10-03 @ 14:30:59

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0