I natt är det jag och Liza!!

Jag säger bara en sak LJUDBOK!!

Hur kan man somna så fort ???

En av de bättre Marklund måste jag säga....
spänningen är oooooooooooooolidlig!!


  - Jag gjorde det inte, sa Annika. Det var inte jag.
- Vet du, sa kommissarie Q, det säger nästan alla.

Annika Bengtzon misstänks för mordbrand i sitt eget hus.
När David Lindholm, Sveriges mest kända polis,
hittas skjuten i sängen identifierar hon sig snabbt med
hans unga hustru Julia. Julia hotas av livstids fängelse för mord,
både på sin man och sin försvunna fyraårige son Alexander.
Men Julia nekar. Det var inte hon. Det var en annan kvinna som
sköt hennes man och kidnappade hennes son.

Medan tillvaron rasar samman omkring Annika gräver hon
sig allt djupare ner i den mördade polisens våldsamma förflutna.
Till slut återstår två grundläggande frågor.
Om Julia ljuger:
Var har hon gömt Alexander?
Om hon talar sanning: Vem håller honom fången?

Livstid är en thriller om människans längtan efter det eviga: kärleken, makten, meningsfullheten - och barnen.
Den är en direkt fortsättning på Nobels testamente.


Nu vet ni vad jag ska göra närmaste kvarten!!!
Natti natt bloggen!


Kommentarer
Postat av: Catti

Kan bara lyssna på ljudbok när jag klipper gräs eller promenerar, misstänker att jag också somnar annars. Läser (med ögonen) Marklunds bok just nu. Nattinatti på dig!

2008-08-28 @ 22:58:05
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Catti

Glömde en sak.Med alla dessa (bonus)barnbarn vill jag bara förvissa mig om att inte ni är med i DumPers barnbytar service. Jag har ju bara två händer...

2008-08-28 @ 23:04:42
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0