Brett sortiment i våra butiker!

image624

Den va iaf billig!!

image625

Inte undra på att isen försvinner från nordpolen och antarktis.
Den finns ju i butiken till fyndpris


image626

Vad ligger makrillen i sa ni? Bör ju smaka "skitäckligt"...


image627

Av papper? har jag aldrig sett förut...

image628

Ni har VAD i frysen sa ni? Förhoppningsvis inte brevid några matvaror i alla fall...

image629

Mina tår är lite känsliga för värme så kan jag få mitt kaffe i en kopp i stället?


image630
Den skinkan vill i alla fall inte jag smaka på...

image632

Och varför skall man lägga den på bordet?

image631

Ica har ny taktik. Nu kommer inga matvaror på Ica behöva märkas om
med nytt bäst före datum i fortsättningen...

Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0