Köksrenovering Light

Nu mina vänner ska ni få se delar av köket sen renoveringen blev "nästan" klart,
fattas några fack ovanför ett skåp där alla våra årgångsviner ska ligga *L*
eller våra två flaskor hihihi...

Jag är mer än nöjd, tyvärr har jag inte (som vanligt) tagit något före foto,,hmmm synd!!
Det var ivarjefall gröna tapeter, furu panel, hemskgula luckor osv..

Här är resultatet!

image606

image607

image608

image609

Så efter ca 4 års "lust" på lucka har jag den där den ska vara hahaha...

Hittade iaf ett gammalt foto på två rara tjejer och en hemsk furupanel!


Ha en bra kväll
Måndagskramen

Kommentarer
Postat av: Stina

Snygg hög med disk på översta bilden! Hee.

Det blev jättefint mamma. Duktiga små pysselnissar ni är.

Puss på dig

2008-02-18 @ 20:38:52
Postat av: christina birath

snyggt kök sissen.... stilrent....I LIKE, vad kul, får komma förbi på ett studiebesök snart....kram kram

2008-02-19 @ 16:07:25

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0