Tillfällig växelhäxa


Idag är jag tf växelhäxa på jobbet

image565

.....som ni kanske vet jobbar jag på Falu Energi & Vatten....där har vi
en  massa olika saker för oss....El, vatten, fjärrvärme, rehållning och stadsnät.

Jag jobbar bara med stadsnät, fiberoptik i vanliga fall.

Men idag är jag som sagt tillfällig växelhäxa.

I växeln tar vi emot anmälningar om trasiga gatlampor (gatubelysning).

image566

Dagens fniss i växeln!

Det ringer i växeln,,,ring ring....   

Jag -
Välkommen till Falu Energi & Vatten  

Kund, -Ja hallå.... jag vill anmäla en lampa som är trasig...   

Jag - Det går bra det....Vart är det någonstanns???  

Kund - Jo det är i Bjudbo, Bjudbo199.   

Jag - Är det lampan precis utanför där?  

Kund - Nä det är två, en i hallen och en i sovrummet....    

Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0