Det var en gång.......

En liten apa som bodde i djungeln tillsammans med de andra djuren.



Han var så kär så kär


i en



Så han gick till Djungels konung

Snälla konung kan jag inte få gifta mig med giraffen hon är helt underbar!!
Nää men min son det går ju inte, ni är inte djur av samma ras....
Efter många återvändande besök hos konungen så gick han till slut,
med på äktenskapet!
Stort bröllop i djungen ordnades!
Apan och giraffen var lyckligare än någonsin som maka och make.

Åren gick allt var frid och fröjd i djungeln....................

En dag tänkte apans mor om hon skulle ta och hälsa på sin son
som hon inte sett på flera år.
Sagt och gjort hon packade sin väska och reste till den östra delen av djungeln.


Hon kom fram sent samma dag och möttes av de förälskade paret.
Hmmmmmmmmmmm mamman blev chokad över att se sin son så mager
och eländig!
Mörk under ögonen och otroligt mager!
image540

Vid senare tillfälle när mor och son var ensamma frågade den oroliga modern
- Min son, hur mår du, är inte din hustru snäll mot dig?
Ja mår toppen hon är helt underbar!
- Men min son får du ingen mat? Du är fruktansvärt mager...
Jo min fru lagar den mest underbara mat!

Hmmmmmmm modern funderade...............
Men min son vad är det då för fel?????

Tja du mamma, allt är helt perfekt men det är lite jobbigt att leva med en
giraff till hustru....

Du förstår...

Så här är det
- Upp och pussa, ner och pippa, upp och pussa, ner och pippa, upp och pussa...ner och.................

Snipp snapp slut så var sagan slut!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul saga! ♥

2008-01-05 @ 14:40:08
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Du är för rolig ;-)
Skrattar gott :)
Var hittar du allt....
Kram

2008-01-05 @ 22:03:44
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Dum-Per

Ett jädra skit det där!*hahaha*......Känner du nån singelgiraff?

2008-01-05 @ 23:06:00
URL: http://dumper.blogg.se
Postat av: Dum-Per

*funderar på om kärringen dött*...Hörru Kvasthilda...lever du?

2008-01-08 @ 09:45:55
URL: http://dumper.blogg.se

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0