Blommor


Två kvinnor är ute på stan för att shoppa då de plötsligt ser brunettens
kille komma ut från en blomsteraffär med hela famnen full av blomster.


- Faan, säger brunetten, nu är min kille ute och köper blommor till mig, igen! 
  

 - Gillar du inte blommor? frågar blondinen


-   Jodå, svarar brunetten, men han köper aldrig blommor till mig utan att ha en
massa förväntningar efteråt och jag har inte lust att ligga på rygg med bena i
vädret hela helgen...

-  Blondinen blir tyst och fundersam och frågar försiktigt:

 - Har du ingen vas?



image677

Kommentarer
Postat av: Anna

Blondiner är härliga... Blomsterbuketten på bilden var inte så dum den heller. Nu när det är gråväder längtar men verkligen efter lite blommor och solsken.
Anna

2008-03-14 @ 11:13:15
URL: http://enannassida.blogg.se

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0