Överraskningsfest

Jag har helt klart varit en slö bloggare på sista tiden....
Så jag får börja med att berätta att jag fick en överraskningsfest
på Alla Helgons afton (häxan fyller år) hee hee hee..

De som gjorde det möjligt!

       

mitt hem hade också förändrats med spookie musik i högtalarna..

      

Otäcka varelser kom fram bland spindelnäten

            

   


Sist men inte minst så kom Labolina...



Tack mina älskade döttrar för en trevlig överaskning och KUL fest!!!

Fick presenter också hihhi

En kanon bra mp3 spelare
En bra kamera som jag inte behärskar än,  se ovan!
Halsband
Många trevliga presentkort på div massage, filmkväll m m...
kändes som man nästa fyllde jämt...hihhi..

Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0