Dax för en historia...


En kille går till affären för att handla och noterar att en mycket
attraktiv kvinna vinkar på honom.

Hon säger "Hej på dig !"

Han blir lite ställd därför att han kan inte placera var han sett
henne förut.
Så han säger: "Känner du mig?"

Hon svarar : "Jag tror att du är far till en av mina ungar"

Nu vandrar hans minne tillbaks i tiden till den enda gången
han varit otrogen mot sin fru.

Han säger: "Herregud är du den där strippan från min
svensexa som jag satte på på biljardbordet medan alla
mina kompisar såg på och din väninna smiskade mig
på baken med en våt purjolök ?"

Hon tittar på honom lugnt och säger:

" Nej, jag är din sons lärarinna..."




En kortis till hihihihihi.............

Engelsmannen, fransmannen och svensken står och diskuterar sexställningar.

- Jag gillar att ligga över så att jag kan se hennes vackra ansikte, sa Engelsmannen.

- Jag gillar att ligga under så att jag kan se hennes vackra bröst, sa Fransmannen.

- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa Svensken.

- Men vad ser du då, frågade de andra.

- Ja det varierar, men senast så var det hockey...



Kommentarer
Postat av: Tant Animalia

Hihihi! Vad elak den sista va!

Jäkla svensk, va!!!

Ha en bra dag och tack för morgonskrattet!

Kram, Jenny

2008-10-07 @ 07:54:04
URL: http://tantanimalia.blogspot.com/
Postat av: soffie

hehe fräckisar kan man aldrig få för mycket av:O)

2008-10-07 @ 21:00:28
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: anneli

HAHAHA ;)

2008-10-07 @ 21:04:02
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0