En sista FF

Fredagsfräckis igen!!

Men det här får bli den sista för det är
gränsfall att jag blir röd på kinden *rodnar*


Det var finnen som sade till sin läkare att han inte kunde förstå
varför han var så trött hela tiden.
 

Läkaren sa: Du kan väl ta och beskriva  hur en helt vanlig dag
ser ut för dig!


Finnen berättade: -Jaa, dä första jag  gör när jag vaknar på morronen
är att jag nullar särringen. Sen äter jag frukost o
efter det nullar jag särringen igen innan jag  går till joppet.
På matrasten går jag hem och nullar särringen en gång före maten 
och en gång efter maten, sen går jag till joppet igen.
När jag kommer hem från joppet så nullar jag särringen,
sen äter jag kvällsmat o efter det så nullar jag särringen igen och
innan jag somnar så nullar jag särringen tre gånger till.


Läkaren stirrar roat på finnen.
-Vad tror du själv kan vara orsaken till din trötthet om
du tänker efter lite?!!


Finnen efter en stunds funderande:
-Tjaa... kan dä pero på det där smårunkandet på joppet kanse...??

TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Tant Animalia

Hahaha! Fy fanken ...jag ligger dubbel här....

Sicken lirare, va?



Tack för den! Behövde verkligen skratta nu...Kram och ha en go fredagkväll...//Jenny

2008-10-03 @ 21:33:40
URL: http://tantanimalia.blogspot.com/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0