Stolt som värsta tuppen!!!


Kolla vilka underbara glittrande röda rosor jag har fått av min kära blogg vän Jenny!!!!

Glad blir man.............
Men det är väl för man inte är allt för bortskämd hihihihi,,med blommor alltså !

Jag har nog inte berättat att jag var bondkärring i mitt tidigare liv,
näää hahaha bara skojade!!

Det var några år sen, men jag levde på landet med djur och allt i 14 år.....
Slit och släp!

Hö, djur, sådd, skörd osv..... När alla andra hade det mysigt på sommaren
jobbade man som mest. Ändå sa och säger alla åååå så där vill jag också bo,
det är något glamoröst eller exotiskt över det,
tyvärr kan jag inte förstå det..... *ler*

Visst är det  underbart med kossor, får, hundar, katter osv.....
men det ligger MASSOR av jobb bakom det också.

Så vad jag vill komma fram till är att jag verkligen gläds med min vän,
hon ska nämligen ut och resa några dagar!

Jag känner hennes glädje över resan för jag vet hur svårt det är
att komma ifrån och få några dagars avkoppling......

Så till Jenny................. NJUUUUUT!!!!

Och till mig ---------------------- Ge dig iväg till jobbet nu!!!!!!


Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0