Vad jag ser när jag tittar ut!

Härligt idag wooow....
Tänkte dela med mig hur det ser ut när jag stoppar ut
näsan på min uteplats

Huvudet vridet åt vänster

hihihihi,,,det är en bit bort men iaf =)

Mycket grönt fortfarande!



Höstfärger bakom garaget när näsan pekar rakt fram!

Å på höger sida växer humlen så det knakar


Pellisarna klara för vinterförvaring


Så livet är rätt hääärligt tycker jag!

Vad ser ni när ni kollar ut???
Skulle vara skoj att få en liten inblick hihihihi...



Kanske blir en tur efter maten till stugan och kolla om det blivit något
av grässådden för några veckor sedan!

Kommentarer
Postat av: Margaretha

Duger finfint som utsikt om du frågar mig....heheEn sån underbar söndag det har varit...

Kram lilla häxa

Margaretha

2008-10-12 @ 19:06:18
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Ja, idag har det varit underbart höstväder.

Kul att se hur det ser ut där du bor, och det ser toppen mysigt ut.

och att bo så nära vatten...fantastiskt.

Fina foton !



Du undrade hur det ser ut när vi kollar ut.

Jag bor på våning 9, så jag har en fin utsikt och ganska fri så jag ser en del natur och annat som finns här runtomkring.

Och tittar jag ner ser människorna ut som små "myror".....nästan i alla fall :-D

Kram





2008-10-12 @ 23:58:15
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0