Äntligen sista triologin

av Stieg Larsson



Nu ligger den där bredvid sängen, för att påbörjas ikväll
Mmmmmmmmmmm härligt!!
Vad går upp mot en Stieg Bok??

Inte alla som har en Stieg som väntar på en vid sängen!!!!


Beskrivning:
Den tredje och avslutande delen i Millennium-serien
tar vid där Flickan som lekte med elden slutade.
Lisbeth Salander överlevde att bli levande begravd,
men hennes problem är långt ifrån över.
Starka krafter vill tysta henne en gång för alla.
Samtidigt gräver Mikael Blomkvist i Salanders dolda
förflutna och kommer snart sanningen på spåren.
Han skriver på ett avslöjande reportage som kommer att
rentvå Lisbeth Salander och skaka regeringen,
Säpo och hela landet i dess grundvalar.
Äntligen finns en chans för Lisbeth Salander att
göra upp med sitt förflutna och en möjlighet
för rättvisan - den verkliga - att segra.

Recensioner från läsare:

 Sista Stieg Larssonboken 
De sista sidorna är sorgliga då man vet att det är det sista man
läser av denna ofattbart underbara författare.
"Luftslottet som sprängdes" läste jag i hängmattan
på semestern, och den gör sig oerhört bra som avkoppling.
Man rycks snabbt med i den extremt effektiva författarstil
Stieg Larsson har, han beskrivningar är väldigt väldigt fängslande
Snäppet sämre än de två första.

Bästa författaren någonsin!!! 
 Otroligt spännande böcker!
 av M.D, 2008-03-09

ovärdeliga 
 helt klart de bästa böckerna jag läst... !
efter dessa böckerna kommer det bli svårt att
hitta ny bra bok =P jag har inte läst nästan någonting
under mina tonår... Nu som 21 åring har jag läst ut
vardera millenium bok på max 2 veckor per bok... !
min mamma är chockad =)

Kul att höra om ni tycker om Stieg Larssons triologi....
Kommentera gärna nedan.....                                            Tack =)


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Haha ha!!! Tro inte att ni har patent på vackra utsikter i Dalarna!!!!!

Detta ligger i Hällingsjö...några mil inåt landet från Göteborg.... I Marks kommun närmare bestämt...så det så ;D

Ha det gott

Margaretha

2008-09-21 @ 18:37:02
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blev jätte sugen på att läsa böckerna, ska gå å köpa dom så fort lönen kommer =)

2008-09-22 @ 21:03:59
Postat av: Miss Rees

Jag blev jätte sugen på att läsa böckerna, ska gå å köpa dom så fort lönen kommer =)

2008-09-22 @ 21:04:32
URL: http://missrees.blogg.se/
Postat av: Miss Rees

ber så mycket om ursäkt att inlägget kom 2 gånger, min dator krånglar

kram Miss Rees

2008-09-22 @ 21:09:36
URL: http://missrees.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0