Fortfarande kvar i fototräsket =)

Jaha å hur länge hamnade jag tillbaka till sommaren då hmmmmmmmmm

Var nästan på väg igår att beställa en sista minuten resa till Grekland,
helst 2 veckor, ospec runt 2500 bra pris!!

Men hittade ingen spontan människa att åka med sååååå då får man
drömma sig tillbaka som nu...........



Engagemanget var på topp

Witchen skulle åka korv den runda lilla Kvast-Hilda hahahahaha







Å hur jäkla skoj har inte kaptenen på skutan!!!
Grrrrrrrrrrrrrrrrr......

Åååå då kommer jag ooosökt att tänka på en annan skuta


Men så det kan bli hihihihiih
Tjatig??
Näää inte jag inte!!!! 





                     

Bild bevis!!
Ingen ska säga - inte ställde hon upp inte!!

Tack till brudarna som höll i kameren,,eller ska jag säga usch å fy????

;-)


Ååååååå... hur roligt hade de den här dagen kan man undra
hmmmmmmmmmmmm....

Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0