Helgen slut men en bra sådan!!

Fredagen har ni ju redan koll på, ni vet suppä i Slogboden med ett roligt kompisgäng!
Mycket skratt och flams men det är så härligt när man får skratta så magen värker!

Promenerade hem över Slussen och där hittade jag dottern som höll på som bäst
att städa ur Lilla Slussbruden.

Kapten och ägaren Mats var också där och plockade efter festligheterna som hade varit.

Stängde mina blå i fyra tiden på morgonkvisten.

        

Besök gärna Slussbruden sidorna....(klicka här)

Passar på att skryta lite också.
Min yngsta har jobbat på båtarna hela sommaren
och fick en fin utmärkelse!
Näsan i vädret!

Slussbrudens  !!!!!!!

Det var fredagen *pust* hårt liv hahahaha.

Ingen vila ingen ro,,,full fart hela lördagen också.

Först ner och shoppa söta baby kläder, blommor till den nyblivna mamman.

Ut till stall i Främby de stora bonus barnbarnen skulle rida.


Jag fick äran att ta hand om Tindra (se tidigare foto) och du de behövde inte tjata.
När jag är med henne känner jag mig nyförälskad vilken snutta! *stor lycko suck*
Tack Stina och Marcus att jag får en liten bit av kakan *kram*

Första träffen där också med 5an Sam (3910g och 51 cm) stor kille men åååå va
små de är.

Efter det vart det min första "amatör" dragracing, rätt kul måste jag erkänna!


Nu börjar faktiskt lördagen ta slut.......

Men hann med att åka till nykomlingen med lite presenter innan det vart en kebabtallrik
och sova tv.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Idag vet ni redan vad som hänt!

Ja ha det här var till min äldsta som gärna vill veta vad mammsen pysslar med hihihihi..
Stina go gumma!! Puss!

Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0