Jiiihaaa en utmärkelse!!!

Förvånad lindrigt sagt!!!


Å inte bara jag.........

       

     



Catti min blogg kompis  som gav mig utmärkelsen
*kramar hårt och släpper inte taget*
Vi har ju hela helgen på oss, trots en naken katt som stör hihihihi *blink*
En blogg med inlevelse, känsla och humor!


Titta sååå vacker



Catti du har naturligtvis fått en av mig också, men vill inte att du
ska trampa på den lilla katten när du går med näsan i vädret *fniss*


Får väl ta de som har påverkat mig mest!

Margaretha Catlover som har funnits för inspiration och tankar 1 år nu!
Plus!! Skrattar åt mina skämt, snäll eller samma dåliga humor ? ? ?

PellePennan ää menar DumPer eftersom jag såg att du INTE gillar...ja ja klart du ska ha
två stycken, annars är du väl truttig hela helgen!
Underbar blogg mycket skratt och bra reflektioner på livet, om du tror att allt är sant njaaa ;-)
Kan även inta en skepnad av SnällPer !

Soffi Propp du är självskriven!!! Å med det vackra namnet!!! Behövs inga ord. Kolla in hos
Proppen själv!

Ingermaryissa som gett mig mång tips och ideer om bloggandet, PSP m m

PiaLotta long time no see, tittar in lite till och från och får mig en köpp!! Gör gärna samma
sak, gott kaffe är det mmmmmmmmm...


MissRees En av mina senaste favoriter, en småländska med drömmar och bra livsuppfattningar!!

Min dotter Stina önskar hon var lite flitigare, alltid skoj att läsa hennes blogg, jävig jag! näää ;-)



1. Den som fått utmärkelsen kopierar bilden och lägger den på sin blogg
2. Länka till personen som gav dig utmärkelsen
3. Ge utmärkelsen vidare till sju bloggar
4. Länka till dom bloggar du gett utmärkelsen
5. Lämna ett meddelande på bloggarna som du gett utmärkelsen till!!


Kommentarer
Postat av: DumPer

Allt är sant...garanterat. Du får nog fråga mina bekanta om sanningshalterna...du blir inte besviken

2008-09-12 @ 08:41:08
URL: http://dumper.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Hejsan igen....ja, det var ett tag sedan...

Kul att att du är tillbaka igen...

Och som jag nu ser, så har du varit det ett tag fast jag inte vetat det.

Tack snälla du för utmärkelsen och blir naturligtvis jätte-glad.

Ha en bra dag.

Kram

2008-09-12 @ 11:45:57
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Miss Rees

Tack för den fina utmärkelsen, självklart har du fått en tillbaka.

Ha en underbar helg

kram Miss Rees

2008-09-12 @ 20:55:15
URL: http://missrees.blogg.se/
Postat av: soffie

tusen tack!!

Va gla jag blir och va roligt att du gillar mej.

2008-09-13 @ 09:54:48
URL: http://soffie69.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0