Sov gott lilla farmor




Våran lilla goa farmor har somnat in.............
Stilla
93 år är verkligen fantastiskt!



Hon är nu tillsammans med Farfar Gunnar, syskon och
alla andra nära och kära. 
Även hennes mor som hon ville hem till i lördags...

Livet är fantastiskt!!

Sörjd och saknad av många!

En farmor
När pappa vill ha råd
har farmor ofta svar.
För hon kan ösa ur
all kunskap som hon har.

Hon ställer alltid upp
när kaos hopar sig.
För barnbarn gör det svårt
att bara säga nej.

När barnbarn växer upp
finns farmor där som stöd.
Sin kärlek och sin tid
hon ger i överflöd.

Och fast det sällan sägs
är tacksamheten stor
att ha en sådan skatt
som pappas goa mor.
                                                                                  Jätte kram och trevlig resa!
                                                                            Sophie och Marit

Kommentarer
Postat av: Miapia

Beglagar sorgen ros



Kram Mia!

2008-09-10 @ 12:46:24
Postat av: Miss Rees

Vad fin dikt, jag beklagar sorgen.

Jag tror hon har det bra,

att hon är i Nangiala i Körsbärsdalen,

det vill jag tro.

Ja vet inte vad jag skulle

ta mig till om min farmor

skulle försvinna.

Kramar Miss Rees

2008-09-10 @ 22:32:17
URL: http://missrees.blogg.se/
Postat av: Marit

Det var jätte fint, Tack så mycket Kram Marit

2008-09-11 @ 12:30:22

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0