Bloggtorka eller halvvägs påväg?

Nu är det illa, bloggtorka max och jag tänker bara på
den kommande resan!!

Nu är det bara 6 arbetsdagar kvar till semestern...
åååå det känns mer än underbart!!

Ett erbjudande kom igår från Apollo, så nu är det
inte ospec resa, utan att veta boende som gäller längre.

Nu är det en 2 rums lägenhet med kyl, kaffekokare,
osv osv som gäller. Bara 400 kr extra för två veckor så
det tackade man inte nej till!

Lite långt till beachen men vadå....


Hotellet



Rummet


Kommer nog funka fint....

Sen är det ju två nätter
på färjan mellan Rhodos - Pireus - Rhodos


Class:
Luxury 2-berth outside cabin with shower and wc
det ni!! *tummen upp*


Hamnar ju så småningom i Aten... där det
blir två övernattningar
  

Sen tillbaka för att avsluta sista veckan på Rhodos.

Är det konstigt att man glömmer bloggelibloggen?

Kommentarer
Postat av: Mia

Vill följa me juuuuuu :-)Låter som d et kommer bli en toppenresa. Hoppas på många bilder ;-)



Kramis!

2009-04-17 @ 08:16:12
URL: http://www.nogg.se/miapia73
Postat av: Yngstadotra

hehe men mamma det är väl inte så konstigt :)

2009-04-17 @ 09:24:34
Postat av: Frogprincess

Jag skulle precis skriva att på det hotellet bodde vi för... 12...13 år sedan. Men när jag läste beskrivningen på apollos hemsida så var det sig inte likt. Inte var det lägenheter i det hotellet men det hette så...

Nåväl, jag förstår att du glömmer bort bloggen :-)

2009-04-17 @ 10:11:32
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: solstrålen

Nej det är inte så konstigt:) kramis

Postat av: Pannika

IIIIIIINGE AVIS....!!!!

Jag kan minnas hur kuller-stenarna kändes i Gamla stan när vi var dit. Jag fick lov att lägga mej ner på knäna och bara känna. Vilken tur Ni har som fått specad-resa. Ser inte helt fel ut med rummet....SUCK !!!

Det är väl bara att fälla ut paraply´t på drinken, för vi får väl hoppas att det är det enda stället det behövs "päräplay"...fniss..... Vi ladda för trädgårdsarbete de kommande veckorna, samt utbyggnad på huset.....lilla "bur-språket". Måste går språk-kursen först så jag kan lära mej tala.... aaahhhahahahaha...... Kram Pannika

2009-04-17 @ 16:42:03
Postat av: Lena

Hoppas du får en trevlig resa! :)

2009-04-18 @ 07:55:31
URL: http://celena.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0