En av mina favvo bloggar ...

Inger Maryissa´s blogg

Vissa bloggar gillar man mer än andra,
En del läser man en gång,
En del läser man ofta men lämnar ingen kommenter *hint Sissen*
En del besöker man varje dag och kommenterar varje dag...
Mina hittar du ner till vänster i framen på bloggen startsida

Besök gärna dem du kanske gillar någon!

Man ser så många olika livsöden, vad andra har varit med om
vad andra tänker och känner!


Jo som sagt Inger Maryissas är en av mina
hon är kanon duktig med photoshop, se bild nedan
ja ja listan kan göras lång men det här inlägget
är till henne så ta en titt!



Bilden är länkad! 


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Oj, jag blev riktigt rörd över den uppmärksamhet för min blogg du gav här i ditt inlägg.

Blir naturligtvis jätte-glad.

Och tack snälla du för dina goa rader.

Jätte-stora Kramar



2009-02-17 @ 18:54:10
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: soffie

hon skriver mycket bra å vilka bilder hon gör,

kram

2009-02-17 @ 20:01:40
URL: http://soffie69.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0