Fetto deppo!!!!!!!!!!!!

Näää hur kul e jag då....



Dan före man ska ha skoj då kommer det.....

När man har börjat riva omkring i garderoben....




Nästan ringt och sagt........ JAG ÄR SJUK!!
Eller jag får väl åka naken då och hoppa över bord!!



"Pepptalk"
Men men, vi är 22 stycken som ses varje dag på jobbet som ska åka,
de pratar faktiskt fortfarande med mig...



Men JAG HAR INGA KLÄDER Å JAG SER UT SOM ETT FETTO I ALLT!! Åååååååå

Men de finns ju faktiskt de som är idolen fast.................





ja ja man får väl försöka
umgås med de som var vän med en innan alla kilon!!

Eller tänka som Gustaf



Kommentarer
Postat av: Mia

Du är fin i allt du tar på dig vännen.

Hoppas du får en jätte trevlig resa. Önskar jag fick vara med, så många gånger vi pratade om att åka på kryssning.

Bamsekram Mia.

2009-02-10 @ 21:31:34
URL: http://www.nogg.se/miapia73
Postat av: Anonym

Patetiskt inlägg, om jag får säga min mening. Men nåväl..

2009-02-11 @ 16:05:14
URL: http://theresemessing.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0