Imorgon har jag SPORTLOV!

Pillutta dig!
Jag har inga barn som har sportlov
MEN
Jag tänker ha sportlov i allafall!

Tittade ut från mitt kontor, strålande sol, några grader minus.
Passerade en södervägg på lunchen mmmm
Takdropp och varmt
Hör en fågel sjunga!


Det här är en UNDERBAR TID på året...
Vilken dag idag i Falun....

                                                                                fotot hämtat på falun.se

Och tur!!


Dalarna brinner av iver för skidor..
HalvVasan är överstökad
Så hela veckan går i Vasaloppets tecken!
Vi har ett femmannalag som åker för jobbet StafettVasan på fredag
Man får hålla koll på den via nätet!


Så gänget!
I´ll be watching you guys hee hee


*vågen för er*
Jag vet vilka ni är hihihi





NI ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: soffie

va roligt å va fint det ser ut

2009-02-26 @ 18:50:09
URL: http://soffie69.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0