Lycka är............

Bland annat att få mötas av ett leeende av en som
kan få stenhjärtan att smälta...
Jag har förmånen att få vara bonusmormor
innan jag blir mormor på riktigt.
DET NI!!!

Babysim i Östra Främby

Tindra lyser som solen.....fler soltimmar på henne än
på den riktiga solen, vad jag kan se iaf


Hon fick vara med pappsen och slå in julklappar också...
stackars barn!!



eller................det var nog rätt skoj

I sommar
Vi ska busa mycket varje dag 
mitt bonus barnbarn och jag 
Och skrika som gorillor ska vi göra 
hoppa runt och skrämma folk 
ni ska få höra 
Och vi ska bita dom i benen 
binda fast dom vid den stora stenen 
Vi ska bada, mysa, stoja och skoja
Åka båt och bygga koja.
Dricka saft och äta en kaka
glassen kommer också att smaka.
Ojoj så mycket vi har att leka och lära
tur mina lungor blir av med sin tjära!

Längtar till sommaren Tindra gulli go!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Underbart söta bilder.

Ja, man smälter av dessa underbara leenden.

Kan tänka mig att du ser fram emot sommaren tillsammans med ditt gulliga bonus barnbarn.

Kram

2009-01-24 @ 18:26:18
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Catti

Men det var väl på tiden! Måste varit ett djupt hål du gömt dig i eftersom det tog sån tid å kravla dig tillbaks igen. Wilkommen back!

2009-01-25 @ 09:30:08
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com
Postat av: Margaretha

Lyllo dig !!!!!

Tänk att ha en sån liten gullunge att gosa med.....

Kram

Margaretha

2009-01-25 @ 15:55:54
URL: http://catfriend.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0