Mmmmm

Härligt idag!

Kommer precis hem från jobbet en lagom promenad på 45 min...
Nollgradigt mycket vit vacker snö................. känns nästan som vi
ska få jul igen...



Men nog är det vackert när snön ligger på träd och buskar..... Man riktigt
njuter, ljudbok i örat och bara gåååå....

Så nu står bilen på jobbet och det finns ingen återvändo....måste ta benen
imorgon bitti...... Vet att det skulle bli bilen om jag hade den hemma,,,
är av naturen morgon lat hihihi...

En skojig grej ,,,som ni vet jobbar jag med fiber, stadsnät.............
så den här lilla frågespalten i tidningen tycker jag är så bra...

Snacka om att otrohet är ett svek *fniss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

I-lands svek med andra ord.

2009-01-27 @ 22:12:08
Postat av: Mia

Hej gumman...länge sen sist.

Så underbart vackert ni har det. Här har vi inte det minsta snö, så tråkigt och dystert :-(

Kram!

2009-01-28 @ 19:18:48
URL: http://www.nogg.se/miapia73

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0