Facebook i all ära!

Mycket skit har det skrivit om Facebook hit och dit, hur man säljer
sina foton och själ till den siten. Men men...



man är inte sämre än att man måste undersöka saken, innan
man dissar något tycker jag. Lära sig hur det fungerar och hur det
är uppbyggt, vilka möjligheter det finns osv osv..

Visst skickas det en massa olika "frågor" och "hjärtan" och
"presenter"... Utmaningarna haglar över en ett tag, men det är
bara att ignorera dem så behöver man inte anta utmaningarna
eller acceptera hjärtan!

Men nu till det som jag tycker är kanon med Fäjsan!
Man kan leta på gamla vänner, släktingar, byta foton, hitta nya
vänner.

Finns otroligt mycket grupper

Vi som växt upp här och där
Vi som bott här och där
Vi som är födda det och det året....
Oändliga massor.

Och där i grupperna hittar man gamla vänner, från staden man
bodde i eller skolan man pluggade på.....

Jag gick iaf med i en internationell grupp med mitt födelseår
som gruppnamn.

Jag hittade två underbara kvinnor i exakt samma ålder, som av
en händelse bor i Grekland.

Nu ska vi träffas!! I Pireus och Athen, hembjuden på middag till
Joana i Athen.

Förhoppningen är en härlig grekisk middag i glada vänner
sällskap. I Grekland brukar de vara riktigt party sugna så det
kan blir både Mat, Ozo och Sirtaki dans hihihi...

Nej nu börjar inlägget bli för långt, alla har inte tid att läsa hur
mycket som helst i stressade svenskars liv.


Syns i mörrn!!


Kommentarer
Postat av: solstrålen

Har också facebook, kul att kunna se vad folk gör nu förtiden och heeela tiden! (0 ha en bra dag:) kram

Postat av: Frogprincess

Alltså... jag har försökt stå mot facebook hur länge som helst men nu är det ruskigt nära att jag trillar dit jag också...

2009-03-31 @ 12:17:19
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Daniel

Så pass, trevligt!



Nåt bra kan man tydligen få ut av ansiktsboken!

2009-03-31 @ 13:46:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Thalina

Så roligt att träffa på gamla vänner.Kanske att jag också ska fundera på det där. Ha en skön kväll och kram Thalina

2009-03-31 @ 18:26:41
URL: http://thalina.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0