Guuu va vi är braaaaaa!!

Nej men vart det inte Falun på kartan i år igen!!

Säger bara en sak vi är oooooooooooooooooootroligt bra!



Hä e en Grycksbo kär!!
Å va ligg då Grycksbo, JO!
Falu kommun, dä är fäll där je bor osså...

GRATTIS I STORA LASS
Daniel Tynell vann rättvist!
Vilka killar och tjejer som sätter på sig laggarna och
drar iväg i 9 mil!!

Det har ju blivit en folkfest av Vasaloppet, eller rättare sagt
Vasaloppsveckan, det är ju tävlingar varje dag nu mer..
På den tiden det begavsig..... Då var han ensam och övergiven
i Dalarnas skogar den stackars Gustav Vasa.... så ingen
bräcker honom! Till råga på allt hade han bara en jäkla stor
stav...

Howdy how!!

Kommentarer
Postat av: Ronny

Hej! Tack för kommentaren och om du lämnat tips, tack för det också.

Vad tycker du om min layout av bloggen, hade tänkt att det skulle bli som att gå runt i ett hus i alla rum och kika i garderober, rum, källaren etc., men det tar lite tid och hittils kommer besökarna ju bara till hallen. Ska se om jag hinner göra vardagsrummet eller köket färdigt i veckan. Välkommen tillbaka och se hur det går för mig med mitt bygge. Var ärlig och ge mig nu din kommentar.Ha det bra. (Alla som publicerar mina kommentarer har jag kanske en kul överraskning till?Vill du veta mer?Besök min blogg!)

2009-03-02 @ 10:17:26
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Lena

Ja, jag säger väl Grattis då till Grycksbo! Även fast jag inte vet var det ligger. Men det är ändå en stor bedrift att skida i så många kalla mil och vinna till på köpet! :)



Ha det!



Mvh Lena

2009-03-02 @ 18:23:52
URL: http://celena.blogg.se/
Postat av: Catti

Ahaaa, det är en stor stav som är grejen ;) hahaha, fula kärring, jag vet nog vad du menar.

2009-03-03 @ 06:17:44
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0