Hem ljuva hem!!



Miljöombyte i all ära

Men åh vad det är skönt att vara hemma igen!



Att en helt vanlig frukost med en kopp te och två hårda
knäckebröds smörgåsar kan vara så gott!!

Trots att man ofta säger
- Hotellfrukost mmmmmmm

Men efter en vecka så är det den där vanliga mackan
man saknar!

Visst har jag lärt mig massor och fått diplom och allt,
så kursen  och innehållet var kanon!

Men man hade ju ingen aning om vilka "myrstackar"
som det myllrar i hela dagarna när jag går i min
egen lagoma värld här i Falun.



Internationella konfereser, utbildning osv..
Matsal som säkert serverar lunch för ca  1000 pers per dag.
Man hör mer engelska än svenska, dock med brytning på
danska, italienska, tyska osv osv.
 

Så nöjd och glad vaknade jag i min egen säng idag,
inser att jag ska nog studera myrstackar i skogen hädan efter


Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Ha en bra Lördag!

2009-03-28 @ 11:43:41
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: solstrålen

Borta bra men hemma (alltid!) bäst:) kramis

Postat av: Catti

Åååh, diplom! Det var inte dåligt. Duktig kärring. Tar en skål med dig när jag dekanterat mitt årgångsvin (läs kommer från kran i pappkartong)

Kram

2009-03-28 @ 17:59:51
URL: http://lakritsfantomen.blogspot.com

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0