Planering t o r Rhodos - Pireus

Nu börjas det med detaljplanering på resan... Njuter varje sekund av det!

Det är nog kanske det här som är den riktiga tjusningen, planeringsstadiet!

Färjan


Måste bara klaga lite, den förbaskade Euron har ju dragit priserna
rakt upp i skyn *suck* *suck*

Nej inte vara negga nu... utan



Vad är upplevelsen värd i pengar??? Svårt att definera!
Vad är priset för att se den Grekiska övärlden?
Vad är priset om man får se ett stim delfiner


ett helt gäng med flygfiskar....

svårt mycket svårt
*kliar mig i skägget på hakan som jag inte har*

Å hur är det, när man skall åka 15.00 på em från ett ställe och komma fram

kl 07.00 på morgonen. Grekisk färja,,, hmmmm........


Lyxhyttens vara eller inte vara?

Ekonomi klassens vara eller inte vara?
Dubbelrum med fönsters vara eller inte vara?
Ståplats på däcks vara eller inte vara (been there done that,,noooooo!)
That´s the question!


Kommentarer
Postat av: soffie

å vad härligt,att planera inför en resa är halva nöjet tycker jag,

Min allra första resa gick till Rhodos,en vacker ö.

Nu bär det av till Krata för mej en vecka i Maj,

ska bli härligt,

tänkt dej Grekisk sallad,souvlaki å ett gott vin till det mmm Grekland here we come två proppar på väg:O)

2009-03-10 @ 20:32:50
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: föneböna

Fasen vad härligt!! men jag vet hur de är då man ska välja! lyxa till det med att bo fint eller snåla för att kunna göra av med pengarna på annat!

mången kramar!!

2009-03-11 @ 11:07:31
URL: http://www.metrobloggen.se/sandkorn
Postat av: Frogprincess

Det var längesedan vi var på Rhodos.... Vill dit igen.

2009-03-11 @ 15:40:43
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0