Resa i april!

Grecce in my heart!






Den 26 april går flyget till Rhodos med mig i!
*jiiiipppiiiieeee*





Har även planerat in en båttur till Pireus och fastlandet under
veckorna på Rhodos.
Det blir nog en trip på 3-4 dagar.


Pireus hamn

Tänkte även ge Aten en dag, men det räcker!
Jag är ingen "fan" av stora städer..
Med avgaser bilar oooo en himla massa folk!



Hoppas man får användning av den lilla grekiska
man kan prata! Om man inte glömt allt *senil cement*

Åker hem igen den 10 maj, till våren och försommaren
hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: föneböna

Har du plats för mej med?!

satan vad härligt!!!

2009-03-08 @ 12:36:13
URL: http://www.metrobloggen.se/sandkorn
Postat av: soffie

underbart,tyvärr är texten så knepig så jag kan ej se när du ska åka?

verkar va nåt fel på blogg.se för jag satt å skulle fixa lite inlägg då gick det ej,

Vi åker till Kreta den 29maj,

underbart,

kram

2009-03-08 @ 16:19:27
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: soffie

när jag kollade noga ser jag vilket datum du sticker å så härligt att få uppleva våren där,min första resa gick till Rhodos vi bodde i Faliraki å vi va även till Lindos å va ljuvliga dagar jag hade där,

då blev jag kär i den Grekiska atmosfären,

kram igen

2009-03-08 @ 16:20:50
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Lena

Du har planerat att placera mig i resväskan hoppas jag...:-)

2009-03-08 @ 18:11:21
Postat av: Margaretha

Mijaoooo !!!!!

Vad härligt....jag förstår att du är glad.....

Precis vad man behöver så här års.....

Måste berätta om min arbetskamrat.... Hon visste att godmorgon hette något med kalimera... Varje morgon hälsade hon på en liten svartklädd grekisk tant utanför hotellet...som såg mer och mer konfunderad ut ju längre veckan gick.....

Vet du vad hon sa till den stackars tanten???

KALAMARES!!!!!!! Varje morgon...tänk dig det.... Bläckfisk !!!!! Hahahaha...vad vi har skrattat åt detta....Håll tungan rätt i mun så inte du oxå säger fel....hehehe

Kramar till häxan

Margaretha

2009-03-08 @ 18:20:37
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Thalina

ÅH så härligt det låter med Grekland,längtar dit när jag ser dina bilder.Kram Thalina

2009-03-09 @ 15:37:09
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Pannika

Guu´ va´ kul.... MÅSTE bara tipsa Er om att ta en liten båt-tur till den lilla "pittoräska" ön: Symi...inte långt dit. Sen tar Ni buss eller "bulle" till Rhodos "riviera": Faliraki och baaadar och njuter av den fina stranden...mmmm..... Man blir lyyyrisk....

See ya 2-morrow

2009-03-10 @ 19:14:20

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0