Snål och fiffig!!

Ett äldre par från Småland besöker doktorn.
Doktorn undrar hur han kan hjälpa dem.

Mannen svarar; Kan du titta på när vi älskar ?


Doktorn blir förvånad men går med på det.
Efter akten säger doktorn att det inte finns

något fel på sättet de älskar och tar 150:- f
ör besöket.


Paret kommer tillbaka under flera veckor,
de älskar utan besvär och betalar 150:- varje

gång.



Slutligen frågar doktorn;
Vad är det för symtom ni egentligen vill ha besked om ?


Mannen svarar; Vi vill inte ha svar på något.
Hon är gift, jag är gift, så vi kan inte gå

hem till någon av oss. Hyra stuga kostar 500:-,
hotellrum kostar 800:-, här betalar´vi bara 150:-
och jag får tillbaka 100:- från sjukförsäkringen.

Dessutom har läkaren tystnadsplikt och jag
får snart frikort.





Kommentarer
Postat av: Frogprincess

Hi, hi, hi... Den var bra.

2009-03-05 @ 00:13:23
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess
Postat av: Thalina

Hahaha Jag gillar att läsa roliga historier och den här var bra. Ha en skön kväll kram Thalina

2009-03-05 @ 19:48:25
URL: http://thalina.blogg.se/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0