En till underbar dag!


Gooo morron vänner!

-6 C solen bryter fram ur dimman här i Dalom, gnistrar mot den vita snön

image428
Så vackert!





Det enda som är B är att jag är hemma från jobbet med någon
form av maginfluensa...Saknar jobbet och mina arbetskamrater!

Idag är det planeringsmöte 2008 på jobbet, med middag, efter det
Rom och tryffelprovning sååååååååååå lite.......
"Poor me" är det
image429

Slut med självömkan!!
De finns de som har det värre, och troligen så är jag på G imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Miapia

Stackars dig idag gumman :-( Hoppas verkligen du snart blir bra igen. Värmande kramar från Norrköping.

2007-11-28 @ 11:00:55
URL: http://www.nogg.se/miapia
Postat av: Stina

Jasså.

Jonas tror att du är gravid, och sägar att det inte alls är någon "maginfluensa".

2007-11-28 @ 12:17:32
Postat av: Anna

Villen vacker bild! Krya på dig....

2007-11-28 @ 12:57:37
URL: http://destinyforfun.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Oj, maginfluensa är verkligen inte kul.
Och trist att du missade rom och tryffelprovningen.
Hoppas du mår bättre snart.
Kram

2007-11-28 @ 13:53:17
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Peter

Lyllo dig som fått influensa.... jAG VILL OCKSÅ VARA HEMMA FRÅN JOBBET:(
MEN MAN FÅR INTE STANNA HEMMA FÖR SJUKDOMEN "KORKAD" ÄNNU. MEN DEN DAGEN MAN FÅR DET....mmm, längtar.
krya på dig vännen min, om du nu vill bli arbetsför på en fredag o allt.
Det verkar i mina ögon isf riktigt KORKAT. puzz/kram

2007-11-30 @ 02:04:31

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0