Hur dum får man bli????



 





Fort och fel det är ett vanligt uttryck i min värld, tyvärr!
Som sagt i lördags var det ju partydags och då vill man ju försöka göra det
bästa av situtationen och avlägsna alla "skavanker" så som hårbeklädnad!!!

Sagt och gjort tog ett underbart skumbad låg och slappade tills 
mina tår såg ut som stora russin.
Efter det härliga badet var det dags att ta itu med "legsen" man måste ju raka sig
på benen fast man har tights eller hur ;-)

Sagt och gjort där förvandlar jag mina håriga spiror till
lena mjuka ben, medan jag håller på med renoveringen så
 känner jag med pekfingret på överläppen...
Hmmmmmmm är det inte ett litet jäkla strå där också!!!

Pincetten ligger i badrumsskåpet (för att jag skall nå det måste jag droppa hela
badrummet fullt med badvatten).
Hur omständigt är det ju inte att torka av hela badrumet,
 helst när man inte är ute i så himla god tid..

Ääää jag har ju en hel hyvel i handen...det där får jag bort snabbt!!
Jo jo fort och fel gick det naturligtvis
VÄRLDENS SKÄRSÅR PÅ ÖVERLÄPPEN!!! 
Blodet forsade, jag lovar det blöder MYCKET från en överläpp utan att överdriva!!
~~~~~~~~~~
Jeep!!! Då var man klar för utgång då!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Försökte stoppa blodflödet med ex antal papper (man har ju sett hur karlarna gör)
Efter en timme började det ge med sig, sminkade över så gott jag kunde..
Lovar såg ut som om jag hade herpes i tredje stadiet typ....*L*

Som ni vet så var jag ju på fängelset på en skit skoj tillställning, (se tidigare inlägg)
Ingen som kände mig så ingen frågade
(min tanke var - aaa va jag är duktig att sminka mig, ingen ser hihihihi)


TRODDE JAG JA!!

Efter festen hamnade jag på Mariannes Pub, som  ni säkert läst..
Efter ett tag kommer min kära Siss och säger
MÄÄÄ!! vvvvvaaaaaaaaaa har du gjort på läppen!!!!!!

Det var så det var, första ärliga människa hahahaha,
alla andra hade väl fått sin egen uppfattning
(biten av en karl, helt klart herpes, hon måste vara slutarbetade med det maffiga munsåret osv)

Men kontentan av det är att man har SKIT skoj fast
man har typ skärsår i ansiktet eller en nordisk granne på besök
(typ suomilainen)

 

Kommentarer
Postat av: Cirri

Tjabba sissen....hämtat dig från helgens bravader? Och hur är det med läppen?! *LOL*... vill man vara fin....får man lida pin...själv är jag sambo den här veckan... väldigt tillgiven herre...det är bara mys och ligga sked i soffan! Du vet vad jag gillar det... *ler*

2007-11-13 @ 13:15:07

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0