Men nu var vi där IGEN, BRADAN!

  • Tänk att få ha ett jobb att gå till, vilken härlig känsla att få känna fredags pulsen....
  • Fredag = FF (fräcka freda´n)

Jag kör en liten liten go fräckis....

Det var gamla mor Agda i byn Sörskog som kom till doktor och hade problem med en hemsk klåda i underlivet.
Hon hade varit änka i många år och bodde avsides i den lilla byn.

Doktorn undersökte henne och kom fram till att det måste vara en könssjukdom, kanske "Bagg"

Mor Agda sa - nääää doktorn det kan omöjligt vara en könssjukdom, Albert gick bort för många år sen och jag har inte nyttjat manfolk sen dess.

Doktorn tittar och tittar igen.........................
Han tar fram förstoringsglaset och tittar och tittar.................

Till slut utbrister han..

NEJ MEN!!! NU SER JAG!!!

Det är ju bananflugor!!!!


Kommentarer
Postat av: R.O.S.E.

hihih, hur lär man en katt stryka? Fast det skulle vara bra om hon kunde ;)

2007-10-12 @ 14:45:37
URL: http://PINKROSE.blogg.se
Postat av: Dum-Per

*asgarv*...Ha en underbar helg! Fått nån snö än?

2007-10-12 @ 23:29:21
Postat av: Första Dottern

Hej hej mammsen, lägg upp en bild på tavlan så jag får se. *städar vidare*

2007-10-13 @ 14:21:15
Postat av: Sophie

Svar: Tack detsamma från en annan Sophie ;)
cool blogg!

2007-10-13 @ 17:44:34
URL: http://outsidemywindow.blogg.se

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0