Rösta på måndag 5 november!

Ge din röst för visst är väl låten en kommande "slager" eller borde även platsa på melodifestivalen

Lyssna

Ring

099 - 555 01 eller webbrösta....
Samtalet kostar bara 1,50 kr.

Telefonnummret gäller för torsdag 5 november 15.30 - 16.30.

Text och musik Peter min "plastbrossa" har lyckats komma in på Dalatoppen och håller ställningen men behöver era röster.
image164

 Han kan mer än klippa hår och fiska hihihihi!
*stolt*
Tredje veckan kan vara kritisk!

 Micke Thelin en ros för sången!



Lämna gärna en kommentar vad ni tycker om låten
I
I
I
V

Kommentarer
Postat av: fixpix

Tack så mycket för kommentaren!

2007-10-31 @ 15:58:50
URL: http://fixpix.blogg.se
Postat av: linnea

Tacktack! Jo, jag fikade nog för 3 personer! haha.

2007-10-31 @ 16:07:47
URL: http://linnealundstroem.blogg.se
Postat av: Peter

Du är för rolig du... engagemanget är det inget fel på från din sida iaf.ha ha! Nu är min nya och jag tycker nog mycket mycket bättre låt i slutfasen vad gäller texten. sen får Micke öva in melodin jag skrivit. Men det blir nog ingen mer dalatopp. blir för dyrt för våra fans ha ha!!Puzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2007-10-31 @ 18:55:57

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0