Idag blir det en tur

i kompisens Vett............eller är det Corvette det heter...
Bilar och jag är bara en stor "suck" noll koll och noll intresse!
Men det finns MASSOR av folk som verkligen är intresserade
av bilar och jag tänker inte ta deras nöje ifrån dem..

Jo som sagt vi ska gå på tur........

Först Rättvik och marknad, sen köpcentret i Insjön...
Ute efter lite Höganäs kaffe muggar...
avslutar i Borlänge med lysrör på Juhla...

Det ska bli skoj, jag tror inte jag varit på Rättviks marknad på säkert
10 år...



Förr var det väl häst och vagn som gällde, men idag är det Corvetten hahahaha..

Kommentarer
Postat av: Tant Animalia

Marknader är rooooligt!!!!

Kram, Jenny (:

2008-10-04 @ 11:22:06
URL: http://tantanimalia.blogspot.com/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0