Kort vecka =))))

Aaa härligt nu har jag bara 1½ arbetsdag kvar den här veckan.
Det ska bli så skönt med en ledig fredag!!

Så imorgon tänker jag hee hee hee....gå runt och tala om att jag
har BRA DA på torsd hihihihi.... (istället för fredag)
Alltid skoj att retas!

Men tänker nog iaf gå upp på morgonen och ta mig till Bagarstugan
och käka frukost med Stadsnätsgänget....

Vilket härligt fik, har inte varit dit på en månad nu så då tänker
jag passa på hihihihi


Härligt nybakat bröd med Salami, rödlök, sallad, tomat och Brie....



I underbar miljö

Kommentarer
Postat av: Jenny

Får jag följa med dej på det fiket????

dreggel, dreggel

//Jenny

2008-10-15 @ 14:54:36
URL: http://bergskristallen.blogspot.com/

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0