Jäääsp!



Mmmmm trött idag, vill snozzza mera.......

Idag är en sån dag när man gillar sängen extra mycket!!
Känns som om det är det bästa som finns just nu,,,
varm go mjuk och sååå inbjudande!

Men om jag gick och la mig igen så vet jag att
den där snozzzzningen skulle bli allt för länge
och vad händer då!

Jo det blir en himla massa minus på flexen,
mina goa arbetskamrater börjar undra vart jag är
(så skönt när man är saknad hihi)
Framför ALLT så missar jag höjdpunkten på dagen
Förmiddagsfikat.

Klockan 9 så är det fika i matsalen på jobbet.
Mackor, skorpor, kex med en massa
pålägg som Nina (den lilla ängeln)
har fixat åt oss!


Nää det är nog lika bra jag gör mig klar och drar!
För fikat vill man ju inte missa hihihi...

Ha en bra dag!
Dalakramen till er alla.



Kommentarer

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0