Några timmar med Tindra!

Skönt idag också!!!
Så det vart en promenad och kollade in änderna!




  



Vi hann till och med leka och busa lite




Vilken otrolig förmån att få vara BONUS-mormor

Tack till er Stina och Marcus
som låter mig stå ert barn så nära 
Det är en otrolig ära!

Man länkas till varandra
med ett osynligt band.
Så själsligt är man nära
fast man bara ses ibland.

Ett barnbarns liv man följer
av omtänksamma skäl.
För man har fått till uppgift
att se till barnet väl.

Och denna lilla Tindra
hon i mitt hjärta bor och det kan ingen hindra.
För hon är en speciell tjej
fast hon egentligen inte tillhör mig!


Nu blir det lilla altanen och ljudbok i örat

En man med litet ansikte
av Helene Tursten

Kommentarer
Postat av: Veiken

Underbart när man får vara delaktig! Jag har också den förmånen!....

Postat av: soffie

åå vilken härlig liten tjej så goo,

underbart ser det ut som ni haft!

kramelikram

2009-04-05 @ 18:32:21
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: föneböna

Men vilken liten goding!!!

Underbara bilder vännen! många kramar!

2009-04-06 @ 10:22:04
URL: http://www.metrobloggen.se/sandkorn

Ett litet livstecken här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad tycker du?

Trackback
RSS 2.0